כך תשפרו את איכות הלידים שלכם מטופס הלידים של פייסבוק

כליל קמחי על שיפור איכות הלידים המתקבלים מפייסבוק!

"חרדת הנטישה" של פייסבוק והרצון שלה להשאיר אותנו כמה שיותר זמן אצלה ולא באתרים אחרים הובילו אותה בסוף שנת 2015 להשיק את טופס הלידים,  דבר שהפך את השארת הליד לדבר קל הרבה יותר עבור הלקוח.

אם בעבר הלקוח היה צריך לחפש בצורה אקטיבית את האתר, לאחר מכן בתוך האתר לחפש את טופס הלידים ואז להקליד את פרטיו בעצמו, כעת פייסבוק מגישים לו את טופס הלידים על מגש עם כפית של זהב. אפילו השם ומספר הטלפון שלו מתמלאים בצורה אוטומטית! לכאורה, כולם מרוויחים, גם המפרסמים שישיגו לידים ביתר קלות וגם פייסבוק שתגרום ללקוחות להמשיך לגלול את הפיד אצלה ולא בשדות זרים וגם הלקוח שצריך מעתה פחות להתאמץ.

אממה, מדובר באליה וקוץ בה. הקלות שבהשארת טופס הלידים גורמת גם לירידה באיכות הלידים. לקוחות שלא זוכרים שהשאירו ליד, לקוחות שנמצאים בשלב מאוד ראשוני במשפך השיווקי, לקוחות ללא כוונות רכישה, ועוד, הביאו בעלי עסקים רבים לבקש מאנשי השיווק שלהם להפסיק לעבוד עם פייסבוק כי הלידים האלה מבזבזים להם את הזמן והכסף. עם זאת, ישנן מספר דרכים פשוטות בהם תוכלו לשפר את איכות הלידים גם מטופס הלידים של פייסבוק ואותן אמנה כעת.

יאללה מתחילים!

High Intent לעומת More Volume

בבואנו להקים טופס לידים חדש האפשרות הדיפולטיבית לסוג הטופס היא More volume אך ניתן לשנות את סוג הטופס ל- High Intent.

המעבר לסוג טופס High Intent נועד בדיוק כדי לשפר את איכות הלידים והוא עושה זאת בשלושה אופנים:

  • שליחת הטופס היא בסלייד ולא בלחיצה (לכן זמין רק בפייסבוק מובייל) – נועד כדי למנוע שליחה בטעות
  • ישנה אופציה לReview לפני שליחת הליד
  • מתחת לשדות שממלא הגולש כמו טלפון ואימייל יהיה כתוב לגולש שייתכן שהלקוח יצור איתו קשר באמצעות הפרטים הללו.

מהנסיון שלי, גם אם הדבר מיקר מעט את הלידים, ההתייקרות נעשית בעיקר בשל סינון לידים לא רלוונטים ולכן היא חיובית.

רוצים לשפר את איכות הלידים מהקמפיינים שלכם בפייסבוק?

דברו איתנו!

צרו קשר!

הוסיפו שאלה משלכם

לרוב, טופס הלידים ממלא את פרטי הגולשים בצורה אוטומטית והם אינם נדרשים להקליד. לכן, הוסיפו עוד שאלה שאינה מתמלאת בצורה אוטומטית על מנת להבטיח שהלקוח אכן התכוון לשלוח את הליד. אני אוהב להשתמש בשאלה סגורה ולא פתוחה על מנת לא לדרוש מהגולש יותר מידי, אך אם אתם רואים שזה לא שיפר את איכות הלידים – ניתן גם להפוך אותה לשאלה פתוחה.

*טיפ קטן – אם יש לכם מבצע, הטבה או משהו שחשוב לכם שהלקוח ידע, הוסיפו אותו כשאלת בחירה כמו בדוגמאות הנ"ל:

שנו את הקהל

ולא אני לא מתכוון להגיד שהקהל שהגדרתם הוא לא טוב, אלא יכול להיות שהוא לא מספיק חם. בתחומים רבים לקוחות אינם נוטים להשאיר ליד בפעם הראשונה בו הם פוגשים את הלקוח, ואלו שכן הם לרוב "לא רציניים" כמו שבעלי העסקים נוהגים לומר. ייתכן שבתחום כמו שלכם טופס הלידים רלוונטי רק לכאלו שכבר מכירים את המוצרמותגשירות שלכם. נסו להפנות את טופס הלידים רק לכאלו שביקרו באתר, צפו בסרטון, גילו מעורבות עם העמוד או כל סוג של מעורבות עם נכס דיגיטלי שלכם (רימרקטינג). הדבר יבטיח שהלקוח כבר שמע עליכם וכעת הוא רציני יותר בכוונת הרכישה שלו.

הלידים שלכם מפייסבוק עדיין לא מספיק איכותיים?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

    ַיְכֻלּוּ הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ וְכָל צְבָאָם – כך תתכוננו לBlack Friday

    ַיְכֻלּוּ הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ וְכָל צְבָאָם – כך תתכוננו לBlack Friday יום שישי השחור (או כפי שכולם קוראים לו – Blackfriday) הוא יום ייחודי מאוד בזירה הדיגיטלית. בדרך כלל כשאנו באים לתכנן קמפיין שיווקי או פרסומי, אנו לוקחים בחשבון את ההשפעה של הקמפיינים חודשים ושנים קדימה. אך כאן המקרה שונה בתכלית. בבלאק פריידי לאנשי השיווק ולבעלי

    קרא עוד >

    הו הא מה קרה? הכניסה של אמזון וכיצד היא תשפיע על כולנו

    הו הא מה קרה? הכניסה של אמזון וכיצד היא תשפיע על כולנו בחודש הקודם נכנסה לארצנו הקטנה בסערה (או שלא?) ענקית הסחר האמריקאית אמזון. הכניסה של אמזון בשלב זה הינה חלקית מאוד ולכן החוויה שתעניק בשלב ראשון רחוקה מזו שמעניקה בשוק האמריקאי למשל. זמני השילוח לא יהיו קרובים לסטנדרט עליו אנו שומעים מחברינו בגולה, מרכזי

    קרא עוד >

    התוסף שיעזור לכם לצמצם את אחוזי נטישת העגלה באתר סחר

    העגלה הגדולה לנהל אתר סחר בימינו זה לא דבר פשוט. צריך לחשוב כיצד להביא טראפיק לאתר, איך לגרום לקהל הזה לחווית משתמש טובה ופשוטה יותר אשר תוביל את הגולש להוסיף מוצרים לעגלה, ובסוף להשלים את תהליך הרכישה. בפועל בכל אחד מהחלקים הללו ישנו דרופ עצום במשפך, כלומר הרבה אנשים נכנסים, ומעט מאוד אנשים קונים (הנתונים

    קרא עוד >