5 דרכים פשוטות לבדוק שסוכנות הדיגיטל שלך עובדת כמו שצריך

כליל קמחי על עבודה נכונה בדיגיטל

כולנו מכירים את הסיטואציה בה אנחנו מגיעים למוסך עם הרכב שלנו, המוסכניק מתחיל לעשות לנו Name Droping למושגים כמו קרבורטור, ונטילטור ובוכנות, ואנחנו מהנהנים עם הראש, מנסים גם לזרוק כמה מושגים שאנחנו מבינים כדי שלא יחשוב שאנחנו פראיירים, ועושים כאילו אנחנו מבינים משהו.

כך קורה גם לרוב בעלי העסקים כשהם מדברים עם ספק השיווק הדיגיטלי שלהם. אז כדי לעשות לכם קצת סדר בדברים הכנו לכם מדריך קצר למושגים חשובים, כדי שתוכלו לוודא האם מי שמשווק את העסק שלכם (אחד התפקידים החשובים בעסק) עושה את העבודה שלו כמו שצריך.

יאללה מתחילים!

יש לכם אתר? ודאו שמותקן בו פיקסל

פיקסל בפשטות הוא מקטע קוד אותו ניתן להטמיע באתר שברשותנו, המאפשר לנו להשתמש בחלק מהמידע שפייסבוק, גוגל או כל מערכת פרסום אחרת צוברת אודות הגולשים באתר שלנו. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שאנשים שביקרו באתר שלנו הם ככל הנראה הלקוחות הכי רלוונטים עבורכם. הנתונים היום מראים שלקוח שכבר ביקר באתר שלכם בעבר סביר ב70% יותר לקנות או להשאיר ליד באתר שלכם מאשר מי שמבקר בו בפעם הראשונה. אין לכם פיקסל באתר? כנראה שאתם מפסידים 70% מהלקוחות שלכם, ומי שמשווק אתכם עושה עבודה לא נכונה אשר עולה לכם בהמון כסף

רימרקטינג

כפי שנאמר בסעיף הקודם, לקוחות שביקרו באתר שלכם סבירים ב70% יותר לרכוש את המוצר שלכם. לכן לא מספיק שיש לכם פיקסל צריך גם להשתמש במידע שהוא צובר אודות הגולשים ולהגיש מודעות לכאלו שכבר ביקרו באתר שלכם. משמעות המונח רימרקטינג (או ריטרגטינג) היא למעשה הגשה של מודעות לאנשים שכבר ביצעו אינטראקציה כלשהי עם העסק שלך, כאשר לרוב מתכוונים לכניסה לאתר.

אין לך אתר? לא נורא! ניתן גם להגיש מודעות ללקוחות שהציצו בעמוד הפייסבוקאינסטגרם שלכם, עשו לייק לפוסט שלכם באחד מהרשתות החברתיות, צפו בסרטון שלכם, ואפילו חיפשו מוצרשירות זהה לשלכם בגוגל גם אם לא נכנסו לאתר שלכם! עסק שלא משתמש היום באפשרויות הרימרקטינג מפסיד לקוחות וכסף מידי יום.

לא רק כמות – איכות!

מי שמנהל עבורכם את הרשתות החברתיות מתהדר בכמות לייקים גבוהה על הפוסטים? חשוב שתדעו שני דברים:

  • כמאמר הקלישאה – עם לייקים לא הולכים למכולת.
  • חשוב לוודא גם מי הם אותם אנשים שעושים לייקים לפוסט.

הכנסו לעמוד הפייסבוק שלכם, ולחצו על המספר המציין את כמות הלייקים על מנת שתפתח לכם החלונית שמראה לכם מי הם אותם אנשים שעשו לייק.

אם אתם מסתכלים על הרשימה ורואים הרבה פרופילים שנראים כלא אמיתיים ולא רלוונטים  (כמו בתמונה המצורפת) אז צר לנו לבשר לכם אבל הכסף שאתם משקיעים בפרסום תורם אך ורק לבן אדם אחד –  קוראים לו מארק צוקרברג.

שימוש בקהלים מתקדמים

ישנה אמרה ידוע בעולם השיווק שאומרת שהלקוח הבא שלכם נראה ומתנהג כמו הלקוחות הקודמים שלך. בדיוק בגלל זה מערכות הפרסום יצרו קהלים מתקדמים המבוססים על אלגוריתמים מורכבים, שמבינים בדיוק מי הם האנשים שנכנסו לאתר שלכם, קנו מכם או יצרו מעורבות עם הרשתות החברתיות שלך. האלגוריתם מבין מהו פרופיל הלקוח שלכם, באיזה גיל, איזה מגדר, מהם התחביבים שלו, באילו אתרים הוא נוהג לגלוש ועוד אלפי פרמטרים אחרים, ומאפשר לכם להגיע לקהלים הדומים במאפיינים שלהם ללקוחות העבר שלכם (קהל זה נקרא קהל Lookalike). אין יותר צורך לבזבז אלפי שקלים על קהלים שלא רלוונטים כלל עבור העסק שלכם. כיום בתהליך די פשוט ניתן לדאוג שהמסר שלכם יגיע בדיוק לאלו שהוא אמור להגיע.

אז למה אתם מחכים?

דברו הספק שלכם עוד היום, וודאו שהכסף והזמן הרב שאתם משקיעים בעסק שלכם לא מתבזבז לחינם, השתמשו במושגים שלמדתם כדי להראות בקיעות בנושא ולבחון האם גם הוא בקיע.

בהצלחה ????

רוצים שאנחנו נעשה את הבדיקות הללו ואף בדיקות מתקדמות עוד יותר כדי לוודא שהספק שלכם עושה את עבודתו ללא כל עלות מצידכם? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

    ַיְכֻלּוּ הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ וְכָל צְבָאָם – כך תתכוננו לBlack Friday

    ַיְכֻלּוּ הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ וְכָל צְבָאָם – כך תתכוננו לBlack Friday יום שישי השחור (או כפי שכולם קוראים לו – Blackfriday) הוא יום ייחודי מאוד בזירה הדיגיטלית. בדרך כלל כשאנו באים לתכנן קמפיין שיווקי או פרסומי, אנו לוקחים בחשבון את ההשפעה של הקמפיינים חודשים ושנים קדימה. אך כאן המקרה שונה בתכלית. בבלאק פריידי לאנשי השיווק ולבעלי

    קרא עוד >

    הו הא מה קרה? הכניסה של אמזון וכיצד היא תשפיע על כולנו

    הו הא מה קרה? הכניסה של אמזון וכיצד היא תשפיע על כולנו בחודש הקודם נכנסה לארצנו הקטנה בסערה (או שלא?) ענקית הסחר האמריקאית אמזון. הכניסה של אמזון בשלב זה הינה חלקית מאוד ולכן החוויה שתעניק בשלב ראשון רחוקה מזו שמעניקה בשוק האמריקאי למשל. זמני השילוח לא יהיו קרובים לסטנדרט עליו אנו שומעים מחברינו בגולה, מרכזי

    קרא עוד >

    התוסף שיעזור לכם לצמצם את אחוזי נטישת העגלה באתר סחר

    העגלה הגדולה לנהל אתר סחר בימינו זה לא דבר פשוט. צריך לחשוב כיצד להביא טראפיק לאתר, איך לגרום לקהל הזה לחווית משתמש טובה ופשוטה יותר אשר תוביל את הגולש להוסיף מוצרים לעגלה, ובסוף להשלים את תהליך הרכישה. בפועל בכל אחד מהחלקים הללו ישנו דרופ עצום במשפך, כלומר הרבה אנשים נכנסים, ומעט מאוד אנשים קונים (הנתונים

    קרא עוד >